MIŠKA BLOG

vítejte

Vítejte na našem blogu.

Den čtyřicátýprvní
24. únor 2010
 Bordel .... aneb .... tohle neořízneš :o)

 

  

K týhle fotce mě inspirovala na svým blogu Pája .... prej že bordel vždycky ořízne :o) .... nu, tohle vážně neoříznu .... spíš mě láká naučit se za pomoci těhlech fotek udělat panoramatickej obrázek :o)
P.S.: I jsem kvůli tomu přehodila pevnou pajdu za seťák, stálo mi to za to :o)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hm hm.... jedině by to šlo oříznout, že by jako koukal ten malinkej prázdnej kousek sedačky :)) Jinak fakt nevim. Jako hustý hustý hustý, to už se snad ani nedá uklidit :) A nejlepší je tam Terka pohodářka, evidentně jí je bordel naprostej šumák, tak nestresuj! Bordel v bytě, spokojené dítě :)

Miška řekl(a)...

Haha, hele jako tě ubezpečuju, že jsem na ten bordel koukala celej den do pozdního odpoledne, bo jsem prostě byla naprosto neschopná "někde" začít :o) a víš co? Stejně jsem se dozvěděla, že děti bordel potřebujou, aby si zpomalili tok energie, že je to krásně brzdí .... takže zpomalujeme, zpomalujeme, zpomalujeme :o)))

Anonymní řekl(a)...

Supééér, my taky potřebujeme trošku zpomalit, takže přednesu doma novej poznatek :)

Anonymní řekl(a)...

Tak to je bomba Míšo! :O)
Danča

Ketty řekl(a)...

:o))), nestresuj, u nás je to fakt velice podobné, ti to taky vyfotim ať jsi v klidu :o)

Lucie Bystroňová řekl(a)...

ty jo, to je mazec :-))) ale kdybys chtěla, jakože fakt chtěla, tak něco z toho řízneš :-)))

Okomentovat