MIŠKA BLOG

vítejte

Vítejte na našem blogu.

23. 2. 2011
Bilance po téměř roce

Počet chodících v domácnosti: 2
Počet uklízejících v domácnosti: 1
Počet shozených kil: 4
Součet rozbitých věcí: mnoho
Součet nedodělaných věcí: taky mnoho



Je to tak dlouho co jsem nepsala. Robajz za tu dobu vyrostl, mluvit nezačal ale opakuje poslední dobou víc než zdárně. Je to sígr, kouká mu to z očí. Terezka chodí do školky a snad i ráda. Hasičovi ubylo peněz a přibylo vrásek. Mně ubyly kila a přibylo taky vrásek ... zešedly mi vlasy (proto jsem se dneska nechala znovu namelírovat a ustřihnout si ofinu, abych působila mladě, když už pomalu nejsem...), poprvé jsem použila depilační pásku na místa, kde jsem to dřív nepotřebovala, zjistila jsem, že mám na břiše strie (dosud jsem o nich nevěděla, neb jsem na ně přes ten břich nedohlédla) .... No a řekla bych, že se máme poslední dobou tak nějak fajn. V domečku jsme si hezky zvykli (až podezřele rychle) a čeká nás spousta práce před domem, za domem a vedle domu ... ale těšim se na to moc .... a zkusim průběžně vkládat fotky ať máme zdokumentovaný ty pokroky.. hádám že příští rok tu z toho bude úplná japonská zahrada :o)))

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Paráda, vítám tě zpátky na blogu :) Hezky shrnutý uplynulý rok... jak prostě to někdy zní ;-)

Okomentovat