MIŠKA BLOG

vítejte

Vítejte na našem blogu.

Den čtyřicátýdruhý
25. únor 2010
 Masochismus


Dneska bylo prostě nádherně! Terezka se měla rozhodnout, jestli chce odpoledne strávit v knihovně nebo v lese .... les vyhrál a já byla moc ráda, bo jsem to potřebovala .... a protože se od včerejšího večera nemůžu kvůli houserovi narovnat :o( tak mi to přišlo i jako menší zlo, než doma vodit Bobše za ruce .... musim říct, že bych si nafackovala .... cesta stále do kopce, v lese všude sníh (já čekala les prosvícenej sluncem a zelený stráně :-))), cesta zasněžená a uprostřed bahnitý cesty rygol zalitej tajícím sněhem .....soudruzi z NDR zřejmě někde udělali chybu .... a já se jen tak nevzdávám, takže jsme šli (já šla, děti se vezly) dál a dál a dál, já funěla jak lokomotiva, kočár nechtěl jet, děti se mi z něj vykláněly vždycky na stranu, kam se nakláněl kočár, Terezka se neustále ptala, kdy už budem v tom lese a co prej žikám .... :-o no masakr nehoráznej, ale bylo to i tak fajn .... jdu se naložit do horký vany a prohřát záda nahřejvací dečkou .... zejtra fotku nečekejte, předpokládám, že nezvládnu vylézt ani z postele .... :o))

4 komentářů:

Ketty řekl(a)...

Koukám, že jsi taky měla príma nápad! Já teda táhla bahnem jenom kousek a pouze Erču v golfáčích, ale taky jsem prskala :o). No a nahřívej, děti tě ležet nenechaj :)

Anonymní řekl(a)...

Ále jo, nakonec prostě stejně vstaneš, páč musíš :) A fotka vypadá ale celkem harmonicky :)))

Miška řekl(a)...

:o)) jsi mě pobavila :o) vypadá harmonicky jen díky tomu,že já stojim za foťákem a ne před ním :o)

Lucie Bystroňová řekl(a)...

kdybych nečetla cos psala, tak si myslím, že jste měli krásně strávené odpoledne:-), a kočár máš parádní, ještě jsem ho neviděla

Okomentovat