MIŠKA BLOG

vítejte

Vítejte na našem blogu.

Den dvacátýdevátý
12. únor 2010
 Novou pevnou padinou :o)

 

 

Jojo, udělala jsem si radost, nožem rozřízla kasičku kde jsem si šetřila na dovolenou bez dětí a jela jsem si pro něj :o) Pro objektiv :o) Nejdřív jsem z toho byla hodně přejetá, taková malá krabička a takovejch peněz .... ale jen jsem udělala pár zkušebních snímků, nelituju ani koruny z tý částky a můžu říct, že bych za ni dala i víc .... Teď už se prostě jen naučit fotit a máme to :o)

A ještě bych ráda napsala, že dneska nám zase rozdělila Terezka úlohy a dnešní den jsme prožili v těchto rolích: Terezka - krokodýl, Robinek - kačer, Táta Milča -kozel, Mamka Míša - ovečka

6 komentářů:

Miška řekl(a)...

zkouška

Lucie Bystroňová řekl(a)...

Tu padesátku už nedáš z ruky, alespoň doma. Ale i tak si šetři na další malou krabičku, kterou budeš za chvíli nutně potřebovat :-))). Dětičky opět nádherné.

Ketty řekl(a)...

No gratuluju moc, užiješ jí líp jak dovo, to je na 14 dní, tohle na furt :o)

Luci, hele nestraš, co bude následovat?

Miška řekl(a)...

Káťo :o) nafurt nafurt.... hlavně jí nedávat na stůl,že? :o)))

Ketty řekl(a)...

No, to je tak když si chceš něco pořídit 2x no :o)

Anonymní řekl(a)...

ajajaj - koukám, že dovolená vzala za své - ale vzpomínky na hezkých fotkách jsou pochopitelný důvod :-)))
Favi

Okomentovat