MIŠKA BLOG

vítejte

Vítejte na našem blogu.

24. 2. 2011
Daruju krev, daruju život a večer v Jižní Indii

Ráno jsme vyrazili všichni směr velkoměsto. Já darovat krev a zbytek rodiny k babičce Paničce. Tu atmosféru na transfúzce miluju už od první kapky krve, kterou jsem darovala. Připadám si tam vždycky jako v jiným světě. Všichni se zdraví, prosí, děkují, všichni jsou milí, usměvaví, nápomocní ... pokaždý když jsem tam, nabíjím se tou atmosférou dobrosrdečnosti .... Dělá mi to prostě strašně dobře na duši.
Terezka zůstala u babičky do soboty a my máme tudíž celý jeden den klid :o) bez komandování, nonstop brebentění a lega ... pátek bude asi ve znamení aut, úklidu a přípravy minipidi akvárka, co Milča po roce slibování dovezl od strejdy Davida .... jsem zvědavá, co si děti v sobotu vyberou za podnájemníka do toho skleněnýho domečku ... mě by se líbilo skinny morče, ale asi to vyhraje nějaká rybka ....
No a večer jsem byla podpořit křižanskou kultůru do sálu nad knihovnou, bylo tam moc zajímávý povídání o Jižní Indii http://www.fotocesty.cz/ a až doma jsem potom zjistila, že švagr od promítající Lucky Novákový je můj kamarád z mládí kterýho už neviděla cca od roku 1992. Asi proto, že odjeli do Austrálie a zřejmě už se se svou ženou nevrátili.. nevim, budu muset zjistit ....

Byl to moc povedenej den. Děkuju za něj.


0 komentářů:

Okomentovat