MIŠKA BLOG

vítejte

Vítejte na našem blogu.

Sedim tu a přemejšlim, jestli by nebylo fér buď si na svých stránkách projekt 365 přejmenovat na "občasník" anebo jestli to nechat tak jak to je a prostě to tu jen napsat a vysvětlit ... prostě nestíhám ... tak jo, dalo se to čekat, to každopádně ... a jsem ráda že jsem si to zkusila, hodně mi to dalo, hodně mě to bavilo a stále baví ... ale v poslední době už jsem to měla tak, že jsem fotila jen proto, abych mohla dát fotku a večer místo věcí který bych bývala byla upřednostnila kdyby nebylo projektu, jsem křečovitě stahovala fotky a nutila se je upravovat a řezat a tak ... a tak to nějak postrádalo smysl ... takže prostě jen bych ráda uvedla na pravou míru tu absenci fotek, a musim říct, že se mi teď už při psaní strašně ulevilo, což je jasnej důkaz toho, že takhle je to správně  ... fotky budu dávat a budu je dávat ráda, jen prostě ne každej den, ale když budu stíhat nebo když to bude stát fakt za to :o) anebo když se mi prostě bude chtít.... snad je to srozumitelný, pochopitelný, mě je líp a jdu probrat fotky a třeba nějakou přihodim :o))))

0 komentářů:

Okomentovat