MIŠKA BLOG

vítejte

Vítejte na našem blogu.

Den třicátýprvní
14. únor 2010
 Dřevo

 

 

 

Táta jel pomoct naší kamarádce nařezat a naštípat dříví. My jsme byli v domě se všema dětma a ještě navíc s tou novou padinou ... nasekala jsem milion fotek a po zkouknutí doma v poči si začínám myslet, že jsem fakt prostě a jednoduše neschopná :o( všechno buď podexpo nebo přeexpo anebo aspoň neostrý :o( tak já nevim .... ale tahle fotka se myslim povedla, ten vzájemnej pohled, ta komunikace beze slov, to mi prostě přijde fascinující a úžasný ....

5 komentářů:

Ketty řekl(a)...

Taky nemůžeš umět všechno najednou :o), tak cvakej, nastavuj a čekej na pošťačku :). A vůbec si nestěžuj, já neumím ani tohle :o)

Lucie Bystroňová řekl(a)...

Co to jako je, čekej na pošťačku???? Nějaké heslo či co :-))). Ale je pravda, že na tvojí "pošťačku", bych klidně čekala taky :-))

Anonymní řekl(a)...

Jj fotka fakt krásná, povedená. A pošťačka - pošťák má přinést coooooo? :)))))

Miška řekl(a)...

Lucie!!!!!! :o)

Anonymní řekl(a)...

Jo, taky se mi to zdá povedené...:) -MATY-

Okomentovat